9 Temmuz 2009 Perşembe

che belongs to cute girls

15'liklerin neden bu kadar abartıldığını anlamıyorum.

che hayranı yazar arkadaşımızın geçen sefer 15' lik bir kıza yavşadığını lakin sonuç alamayınca kız hakkında dedikoydular yaydığını anlatmıştım. arkadaşımız hala bu kıza diş biliyormuş. öyle ki kendisi o kadar azmetmiş ki kızın kankalarından birini ayartmaya çalışmış.

ane...a nickli yazarımız daha önce kankam dediği can dostunun sevgilisini ayartınca che bu işin daha kolay olacağını düşünmüş olacak ki sevgilisi ayartılan kıza yazmaya başlamış. madem ane...a olmadı, en yakın arkadaşı olsun diye düşünmüş olacak. ama işler kolay olmamış tabii ki. çünkü yavşadığı kız sevgilisi ane...a tarafından alınınca huzuru sözlük moderatörlerinden birinin sevgi dolu kollarında bulmuş.

kafanız karıştı değil mi? kısa bir özet;

che ane...a' ya asılıyor, ane...a kankasının sevgilisi ve öğretmeniyle işi pişiriyor, che ane...a' nın kankasına asılıyor, ane...a' nın kankası sözlük moderatörüyle işi pişiriyor, che eskisi gibi asılmaya devam ediyor.

4 yorum:

  1. zuhahaha anelia'ya bak bee..

    che ağzının tadını biliyormuş, gördüm güzel kız allah için.

    YanıtlaSil
  2. :))) devrim olayına topraktan girmiş che. gerçi onun yaşı kaç ki? 17-18.

    YanıtlaSil
  3. belong to che eskisi gibi asılmaya devam ediyor :) ben buna gülerim hacı, assdasdsdfd

    YanıtlaSil
  4. üstteki arkadaşa katılıyorum ahdfsxahg

    YanıtlaSil