13 Temmuz 2009 Pazartesi

kutsal ruh cevap vermekte gecikmedi

uludağ sözlük yazarlarından kutsal ruh ile ilgili bir haber yapmıştık bildiğiniz üzere. kutsal ruh bu habere içerlemiş, cevap yazmış. şimdi de ondan birkaç kısım yayınlamak istiyorum tarafsız yayın anlayışım gereği;

"30 yaşına gelmiş, siyasi yazılar yazan bir adamın bu tarz bir eylemi olabilir mi gerçekten? Tek maksadı memlekette enternasyonalist propaganda yapanların önünü kesmek olan bir adamın?

Yazdığınız yazının aynısını, daha 2 ay evvel Facebook'tan benim hesabımı taklit ederek; benim ismimle bayan arkadaşlarıma mesaj olarak attılar. "gel seni motorumla gezdireyim", "sonra viski içeriz", "fotoğraflarını çekerim" diyerek; resmen listemdeki bayanlara benim ismimle yavşanıldı."

bloğumuzu sürekli takip ettiğini de söyleyen kutsal ruh, haberimizdeki yanlışları düzeltmiş, aynı zamanda eski nicklerini bulmamızdan dolayı yaşadığı şaşkınlığını ve hayranlığını da gizleyemeyip, bizi tebrik etmiş.

kendisine verdiği nazik cevap için teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder