8 Temmuz 2009 Çarşamba

uludağ sözlük' ün hüseyin üzmez' i

uludağ sözlük' ün eski siliklerinden bir yazar arkadaşımız 16' lık kızlarla uğraşıyormuş. kıçındaki kıllar bile ağaran bu 30 küsür yaşındaki arkadaşımız askerlikten yeni gelmiş, hesabı da şu an için silikmiş.

ipucu mu istiyorsunuz şekerler? lynyr... şeklinde bir nicki varmış bu yazarın. kimlere mi asılmış? anime, anelia nickli yazarlara. yüz alamayınca da hesabını sildirmiş zaten bu utancın üzerinden kalkamayıp.

ayıp. koskocaman adam 16'lık kızlarla uğraşıyor.

7 yorum:

  1. lynyrd yapmaz öyle şey.bok atıyo ibnenin evladı

    YanıtlaSil
  2. malumuz anelia cilveli bi rum kızı. ayartmış olabilir.

    YanıtlaSil
  3. Adsiz fazla öttün ordan!
    30luk bi hüseyin üzmez pedofilinden bahsediyoruz. ayrica ben taniyorum bu adami, utanmasa bana bile asilacakti :D

    YanıtlaSil
  4. anelia hangi yüzle hala sözlüğe giriyo anlamıyorum. nickaltına bakan ne olduğunu anlar zaten. herkes ayar vermiş.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. aha,nooluyo lan?ben lynyrd,nerdeyse kendisine bile asıldığımı iddia eden arkadaş sen kimsin?nasıl atlamışız yahu,hemen gerekeni yapalım:))

    geyik bi tarafa bu dedikoydu yazarı kardeşimizi dava etmek üzereyim ve bu işte yalnız değilim bilginiz olsun.bütün mağdurlar toplandık (ben,i belong to che, unutmayan,kutsal ruh,anelia)avukata yetkiyi verdik.yannız helal olsun bu adama, ortak bir amaç etrafında birleştirdi bizi.che ile unutmayan bir araya gelir mi ulan normalde?ben de bu sayede anelia yı görmüş oldum.olm kız çok büyük gösteriyo,üzmez kadar yatmam ben,yırtarım.

    YanıtlaSil