8 Temmuz 2009 Çarşamba

uludağ sözlük' ün sübyancı teyzeleri

bu olaydan uzun zamandır haberdardım ama şimdi mail gelince yazmak istedim.

uludağ sözlük' te sübyancı teyze kaynıyormuş. maili atan arkadaşımız iki kişinin nickini vermiş, bir tane de ben biliyorum etti üç. bu arkadaşlar önce bu çocuklarla msnde konuşuyor, daha sonra konuyu bir şekilde telefona getirip telefonlarını alıyor, daha sonra da buluşup işlerini görüyorlarmış.


uludağ sözlük' teki abazan tayfanın da işine gelen bu teyzelerin nicklerini şimdilik açıklamıyorum. ama iki tanesi şu anda silikmiş ve yeni hesaplarla yazıyorlarmış. kendilerini sildirmelerinin sebebi ise malum. fazla deşifre olmak.

8 yorum:

  1. İnsanı sözlüklere bağlayası geliyor.

    YanıtlaSil
  2. ya bi bize böyle gelmiyor bilsem buralarda gezeceğini o teyzelerin msn adresimi bile veririm.

    YanıtlaSil
  3. ya baba 1 senedir biz de takılıyoruz, bana niye denk gelmedi bunlar ? isim verin gecelik ilişki teklif edicem. 3 aydır sevismedim yaa.

    YanıtlaSil
  4. ben bir tek unutmayan'ı biliyorum.

    YanıtlaSil
  5. 3 aydır sevişmemiş ahaha h.ssekter lan çok afedersiniz :)

    YanıtlaSil
  6. 6 aydır da bende tık yok. unutmayan ubuttu bizi galiba :)

    YanıtlaSil
  7. içimde birikmiş 20 senelik duygu seli var o teyzelere selamlar olsun.

    YanıtlaSil
  8. teyzeler çok teyze değil. çok uğraşmayan onlar sizi buluyor.

    YanıtlaSil